poniedziałek, 12 listopada 2012

I. Powitanie.

Witam wszystkich serdecznie na moim nowym blogu - poprzedni był na onecie, ale jak onet padł to jakoś nie miałam już sił z nim walczyć <link> , mam zamiar również usunąć go stamtąd po przeniesieniu większości prac tu :)
Bo postanowiłam już jakiś czas temu założyć własny blog z grafiką i innymi pomocami / poradami / ect. Nawet jak nie dla innych - takich nie wchodzących tu - to dla siebie :)
***
A cóż można o mnie powiedzieć? Każdy w pierwszej notce zamieszcza jakieś dane o sobie - ja zrobię inaczej. Ja, w każdej kolejnej notce będę zamieszczać jedną, dwie, trzy... informacje o sobie :)
Pierwszą informacją może być więc, to że jestem (aktualnie) jedną z nielicznych współautorek Najlepszej grafiki. - co zresztą możecie zauważyć na moim profilu :)
***
Kolejno, zapożyczam pomysł z innych blogów, na piosenkę notki - uważam to za fajne i gratuluję pierwszej graficzce, która to opatentowała.
***
Do danej notki będę załączać także odnośniki do innych moich notek - na innych blogach.
***
Dodatkowo pragnę uprzedzić, że również i tu funkcjonuje zasada, że podoba ci się coś / pobierasz = piszesz komentarz.
***
To by było na tyle spraw organizacyjnych. Dalsze informacje będą podawane później. Teraz czas najwyższy by przejść do (krótkiej) notki powitalnej :)
***
NOTKA PIERWSZA - POWITALNA
- piosenka notki:
- grafika: sygnatury na forum


4 komentarze: