niedziela, 25 listopada 2012

II. Balansowanie.

Witam wszystkich serdecznie. Strasznie ciężko było mi się do tej notki zabrać - nie ze względów graficznych, bo grafiki to na co najmniej 5 notek mam - ale ze względu totalnej niemocy jak ogarnęła mnie po tego tygodniowych próbnych maturach..Wiem, niby nic, a energię potrafi wypompować z człowieka jak mało co.
***
Z tego co wyżej napisała wypływa zaś jeden wniosek - a propos mej zacnej osoby - iż jestem w klasie maturalnej, choć (jeszcze!) nie mam 18-nastu lat :P. To taka mała informacja o mnie (tak jak już we wcześniejszej notce wspominałam, będzie na każdą notkę jedna, dwie, trzy.. ect. informacji o mnie)
***
Ponieważ były problemy z poprzednim player'em na stronie, postanawiam zmienić formę dodawania muzyki na linki.
***
Przypominam o zasadzie: podoba ci się coś / pobierasz = piszesz komentarz.
Ale także wszelaka krytyka, dobre słowo i wszelako co wam się rzewnie chce - dozwolone.
***
 NOTKA DRUGA - BALANSOWANIE
- piosenka notki:
- grafika: nagłówki przezroczyste ; blendy





7 komentarzy:

  1. Anonimowy11/27/2012

    nie mam jak się z tobą skontaktowac , bo na twoim blogu nie da się byc anonimowym , a niestety nie ma żadnego konta . chciałam ci powiedziec że bardzo śliczne nagłówki naprawdę ! <3
    szkoda tylko że z Adele a nie np z kimś z TVD lub zmierzchu bo bym wzięła .XD



    To na górze to komentarz anonimowego, który chciałabym Ci przekazać.

    Prosiłabym o ustawienie w "Ustawieniach" żeby komentować mogli także anonimowi, bo nie wszyscy mają konta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to ciekawe..choć teraz powinno już wszystko działać :)
      choć przy okazji człowiek się lepiej czuje jak wie z kim gada :P

      ale dziękuję Sensual Vampire za przekazanie wiadomości.

      a przy okazji ( przy tej 'szkodzie' ) to pragnę powiedzieć iż zbyt wiele osób mnie zignorowało jak prosiłam o np Adele czy NF i dawali swoje biberki, Demcie, ect. więc sorry, ale wkurza mnie jak się nie czyta ze zrozumieniem nazwy bloga -,- bo na Twilight i TVD czas przyjdzie - choć pewnie znów większość towarzystwa nie będzie zadowolone, choć to wszystko jeszcze raz opiszę w NN.

      Usuń
    2. Ja tylko przekazałam wiadomość.
      Możesz ich poprosić o dawanie linków na ps czy coś takiego.
      Chociaż nie wszyscy tego przestrzegają.

      A tak na marginesie, skoro już piszę to ładna grafika. Ale czekam na więcej. ;)
      To wcześniejsze z Damonem też było fajne. :)

      Usuń
    3. dobrze, cieszę się ( to moje 'a przy okazji...' to do S.P. Anonimki :P )

      dzięki :) i również chciałabym sama wiedzieć kiedy wypale swoje "Tak to jedziem z notką!" :P

      Usuń