niedziela, 9 grudnia 2012

IV. Wschód.

Witajcieże po raz czwarty. Dzisiejsza notka niczym nie powala, tak samo jak zapewne większość reakcji osób, które widziały poprzednią notkę i się uraziły nie spoglądając nawet na garfikę -,- ( wyjątkiem była oczywiście Without me. oraz ( tuż przed chwilą  Frivable . - choć jak być może zauważyłaś, tu się nie żąda i nie rozkazuje mi, a prosi i rozmawia ) wraz z discrects.)
***
Cóż mogę wam dziś wyjawić o mnie? Może to, że uwielbiam literaturę :) czyli inaczej ujmując temat, uwielbiam czytać książki ( bo e-booki, ect. to już nie to samo ). Uwielbiam zapach kartek w książce - takich świeżych, prosto z druku ( jakby ktoś opatentował perfumy lub odświeżacz powietrza o tym obłędnym zapachu to proszę się zgłosić do mnie -  zapłacę każdą cenę :D ). To na tyle może - reszta w kolejnych notkach.
***
Dzisiejsza grafika to efekty mojej kilkuletniej pracy - czyli generalnie inaczej rzecz ujmując, świąteczne porządki na moim komputerze :) Są to prace zarówno jak i nigdy nie publikowane, jak i publikowane w Najlepszej grafice., jak i kiedyś komuś sprzedawane.
***
Przypominam o zasadzie: podoba ci się coś / pobierasz = piszesz komentarz.
Ale także wszelaka krytyka, dobre słowo i wszelako co wam się rzewnie chce - dozwolone.
***
 NOTKA CZWARTA - WSCHÓD
- piosenka notki: 
- grafika: avatary, nagłówki przezroczyste, nagłówki pisane, blendy, fanicony, szablon, tła, ozdobniki moich poprzednich remów.





 























8 komentarzy:

  1. Kocham tą piosenkę, ze zmierzchu ♥
    Zawsze płacze przy "Have I found you" ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją uwielbiam ♥ ogólnie większość piosenek ze Zmierzchu jest cudna :)

      Usuń
  2. Blendy są mega *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna notka,bardzo mi się podoba.Faniconki śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Notka super :3 Ja chciałam wkleić do siebie Twój button, ale nie mogę go znaleźć ; > Pomożesz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) moje 'buttony' są w V notce ( w "Lakonii")

      Usuń