sobota, 15 grudnia 2012

V. Lakonia.

Witajcie :)
Jestem szczerze zadowolona iż ktokolwiek tu zagląda. I że ja tu też zaglądam :) Dziś krótko - może mało tematycznie, ale jest ok.
***
Dziś wam powiem, że od dawna fascynują mnie trzy epoki: średniowiecze, romantyzm i Młoda Polska. Ale ostatnimi czasy zaczęła poszukiwać strojów ( współcześnie szytych ) stylizowanych na styl wiktoriański - ale żeż, kurtka melodia nigdzie nie mogę znaleźć :P
***
Chcę wam również powiedzieć, iż w tej notce są zawarte reklamo-buttony obwieszczające istnienie tegoż bloga. Więc jeśli coś chcecie w zamian za wstawienie na stronę/bloga mojego 'buttona' to piszcie w komentarzach :)
***
Przypominam o zasadzie: podoba ci się coś / pobierasz = piszesz komentarz.
Ale także wszelaka krytyka, dobre słowo i wszelako co wam się rzewnie chce - dozwolone.
***
NOTKA PIĄTA - LAKONIA
- piosenka notki:
( jak dla mnie to niezwykła wersja :D )
- grafika: blend, button na forum, buttony reklamujące ten blog



 *reklamy są przedstawione w oryginalnym rozmiarze*





2 komentarze:

  1. I ETAP KONKURSU!

    http://69little-graph.blogspot.com/2012/12/i-etap-konkursu.html

    OdpowiedzUsuń