środa, 17 lipca 2013

IX. Zmieszanie.

Witajcie!
Jakże miło jest mi pisać do was dziś :) wczoraj odzyskałam swój komp z naprawy (był tam z pół roku na oko). Nic nie usunęli - choć programów do grafy jeszcze nie mam ^^ zdobędę je jednak w najbliższym czasie.
***
Więc kontynuując wątek, miło jest do was pisać na półmetku moich (jak i również ok. 300 tysięcy innych osób w z mojego rocznika) wakacji. Teraz już mam szkołę. Łaskawie będę studiować w stolicy. I cieszę się z tego. Jeszcze tylko badania lekarskie i 'żegnaj zadupiu, witaj wielki, nowy świecie' xD Dziś więc dostaliście parę news'ów o mnie - starczy więc ;]
***
To jest pierwsza z sześciu notek remanentowych. Czyli robię sprzątanie dysku przed nową, świeżą pracą :)
***
Przypominam, że w notce V. - czyli w Lakonii znajdują się buttony do promocji bloga. W najbliższym czasie planuję zmianę wyglądu, więc może jakieś nowe dodatkowe buttony się pojawią :)
***
Przypominam o zasadzie: podoba ci się coś / pobierasz = piszesz komentarz.
Ale także wszelaka krytyka, dobre słowo i wszelako co wam się rzewnie chce - dozwolone.
 ***
NOTKA DZIEWIĄTA - ZMIESZANIE
REMANENTU
CZĘŚĆ PIERWSZA
- piosenka notki:
- grafika: sesje zdjęciowe - damskie



































_________________________
Edit.
W notce znajduje się o wiele więcej osób niż jest tagów. Po prostu nie można użyć tam więcej niż 200 znaków. Powstanie oddzielny blok z linkami do sesji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz